dissabte, 11 d’abril del 2015

CREMA DE COL LOMBARDA I HAMBURGUESA DE LLENTIES I MILL. (100% VEGÀ)

Fa uns dies vaig dinar al restaurant Integral de Figueres. Un espai molt agradable, fresc, amb bon gust i uns plats sorprenents i sobretot vegans.
D'aquí vaig treure una nova idea de crema de verdures: la de col lombarda! 
Una crema molt divertida ja que és de color lila i amb un toc de formatge i torradetes pel damunt....mmmmmmm! a les nenes els hi ha encantat. 
I ja que hi estava posada, vaig buscar per fer unes hamburgueses de llenties. Vaig trobar una recepta per fer-les amb quinoa a Xocolata Desfeta, però com que no en tenia per casa, vaig fer servir mill. També han tingut molt d'èxit, dues per cap se'n mengen!! 
Aquí deixo una foto de cada plat...a veure si us en venen ganes!!! Per cert, el motlle per fer les hamburgueses és fàcil d'aconseguir, tallant una ampolla d'oli, aigua, llet...ben bé la part central i d'un gruix de 2-3 dits i llestos, R-R-R !!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada