dimecres, 18 de setembre del 2013

RONYONERA, DAVANTAL O POSA COSES!!!!

Hem començat el curs i pensant com crear una cosa pràctica per fer servir a l'escola..... vaig arribar a això:





És com una bossa amb cremallera i una butxaca aplicada sobre per tenir més "foradets" per posar-hi coses!!! La idea va sorgir a partir d'una coixinera que tenia per casa......

                                 
la coixinera



la tallem a la mida que ens va bé



de la tela sobrant hi fem les cintes que ens serviran per lligar-ho a la cintura
(he fet els tancaments amb snaps!)
i afegim la butxaca!! Fàcil!!


I aquí va la segona!! Aquesta ha estat una "comanda" d'una amiga companya de feina. La seva ha partit d'un jersei del seu fill, aprofitant la butxaca davantera i..........
tatxaaaannn!!!!




M'encanta!!!

6 comentaris:

  1. Nenaaaaaa tota una artista m'encanta la idea i m'encanta com queda!!! Genial!

    ResponElimina
  2. Eiii, si tens per casa un tros de drap, jo tinc fil, màquina de cosir i els fantàstics snaps!!!! Ja ja ja ja
    ;-)

    ResponElimina
  3. M'encanten!! Q xulo el blog! com ho puc fer per seguir-te? No puc accedir a la pestanya que hi ha per seguir el blog

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs tan bon punt ho investigui et dic alguna cosa!!! Gràcies!!

      Elimina
    2. ja que t'ho mires aprofito per dir-t'he que quan deixes un comentari al teu blog et fa escriure un codi, a mi també em va passar amb el meu i fins que algú no m'ho va dir no ho vaig treure
      salut

      Elimina