dimarts, 24 de desembre del 2013

BOLSO VERSIÓ ALT EMPORDANESA DEL 241

Com es nota que fem vacances! Tinc ganes i temps de fer cosetes!!!
Ja fa temps que remeno per internet per fer un bolso amb una mica de cara i ulls. I vet aquí que vaig trobar una idea molt xula al blog de Pandielleando
Agafant la idea i a ull....vaig començar a preparar el patró.
L'altre dia vam baixar a Figueres i vaig comprar uns retalls de pana i de llana negre a can Gallego. Després vam anar a l'AKI i vaig trobar cinta de cotó per fer de nansa!! En tenen de molts colors !! Amb això, més una camisa de micropana vella d'en Marc, més un retall del mercat d'una tela negre amb lletres grises, més un retall que tenia no sé d'on d'una mena d'imitació de pell ..... He fet aquest bolso
 He afegit una peça a sota de tot perquè no m'arribava la tela del davant i del darrera (fallu tècnic, je je je!)

 Aquí el darrera

I el forro de dins és de la mateixa tela de lletres que les butxaques laterals. Ah, i per dins també hi ha butxaca!

5 comentaris:

  1. Ohhh que xulo!!!
    T'ha quedat genial!
    Com es nota que estem de vacances...s'ha d'aprofitar
    M'encanta la combinació que has fet

    ResponElimina
  2. Per cert, has pogut comprar el patró del tote? O ho has fet sense patró?
    Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Cris!! Doncs no l'he pas comprat el patró! L'he fet totalment a ull!!! Vaig fer-me jo un esbòs amb diari i prou!!!

      Elimina
  3. Moooooolt be trempada!!!!!!

    Maria

    ResponElimina
  4. ooooh! és preciós, m'emcanta! t'ha quedat genial!

    ResponElimina